Sunday, December 13, 2009

kerja..kerja..kerja

penatkan..ahahah..tetiba penat keja padahal sepatutnya harini semangat sbb tmpt baru..patutnya azam baru la tp sbb network takdak terus down..nih kat pc my boss sbb dia takdak..p cape town..uhuk..boss, u bukannya nak bwk i..:p

nape ntah lately or lebih tepat lepas BTN last oktober ummi kena migrane balik..adoiii..cahaya takleh tgk..kopi pon rasanya bg effect gak..bau segala mak nenek aku benci..tuh yg membuatkan nak buat keja sakit..alasan bagus kan..pahtu mcm suka pening psl org len..patutnya biaq depa la yg pening..tp paper org, ummi yg pening lebih..hampeh..smpi bila la aku pening psi org..padahal org len tak penah igt aku pong..kdg2x rasa mcm loser pon ada..:p..kalau ummi join biggest loser asia takpa gak..bleh aku jadik selim melim balik..pahtu kena kutuk mcm kat sek sbb badan keding tp kepala besaq..nampak kepala ja time jalan

abah plak work wise rasa mcm dah demotivated pon ada..sbb project nih baru so banyak benda technical yg kena explore..pahtu dengaq plak bulan 7 2010 baru ada increment yg sepatutnya bulan 1 2010 kena naik..lg la dia tensen..asyik sakit ja..tanda stress la tuh..ummi kata, apa lagi..mulakan la strategy..mintak2x abah mintak gaji jusa C depa approve..:p..kalu tak approve, sah la memanjang lagik la MC

Jumaat nih awal muharam..so marilah kita menanam azam baru..jom

1 comment:

Fiza Amran said...

weih nani byk la hang punya genuk kan.... kuruih jugak la... hahahahha mai tgk aku baru hang terasa diri hang kecik..hahhahaha