Tuesday, September 19, 2006

Benganggggg!!!!!

tension giler..smlm lepas keje g amik Iman kat nursery

tetiba jek, pengasuh tuh ckp.."akak (aku muda lg la)..kitorg kasik Iman nestum sbb dia dok meragam jek..nak nangis jek..lepas bg tuh baru dia tdo"..masa tuh aku rasa mcm nak pengsan..nak nangis pon ada..suka2 jek nak sumbat mknn kat anak aku..aku pon reply."haaa??baby mana bleh makan dik?digestion system dia tak fully develop lg..lain kali jgn bg dah"

kalu ikut ht mmg aku nak tempik jek kat situ tp memandangkan aku nih penyabaq orgnya (perasan) so idak la aku buat..tp tension la sbb suka2 jek nak kasik..tak mintak permission plak tuh..of coz la lepas bg nestum tuh dia tdo sbb dia kenyang..bdk nangis tak semestinya nak makan..maybe diapers ke, sejuk ke, panas ke, boring ke..arghhhh

balik tuh apa lg..mengadu sakan la aku kat big boss..adoii rasa mcm nak tuka nursery jek..tp takpe la..bg chance lg skalik..lepaih nih kalu jadik mcm nih lg, tukaq ngan saman skalik

apa la yg d define Iman meragam tuh..maybe dia tak sedap perut kot or tadak sapa layan dia..Iman nih suka org melayan..kalu org main2 ngan dia tak la dia boring..nih agaknya tadak sapa melayan..dok baring atas tilam tuh je, tuh yg Iman bosan tuh..nampak gayanya kene bg Iman teman nih..kena carik kan Iman adik..ehehhe

tp apa2 pon aku tetap bengang..grrrrr

No comments: